fbpx

Tag łączący konwersje – koniecznie dodaj go w Google Tag Manager

Rate this post

Dodanie Tagu łączącego konwersje jest obecnie mocno zalecane przez Google dla wszystkich stron, na których mierzymy jakiekolwiek konwersje zrealizowane przez użytkowników po kliknięciu. Wpis powstał w czerwcu 2019 r.

Tag łączący konwersje pomaga innym tagom mierzyć informacje o kliknięcie, które prowadzą do konwersji. Tag ten automatycznie wykrywa w adresach URL dane o kliknięciu reklamy i zapisuje je we własnych plikach cookie w naszej domenie. Pozwala to na bardziej precyzyjne pomiary oraz rozwiązuje problemy z niektórymi wersjami przeglądarek.

Jak skonfigurować tag łączący konwersje?

  • Logujemy się na naszym koncie Google Tag Manager
  • Klikamy Tagi > Nowy
  • Klikamy na pole Konfiguracja tagu i wybieramy z listy Tag łączący konwersje
  • Jako Regułę najlepiej dodać All Pages, ale możemy również wybrać tylko te strony na których dokonujemy pomiaru konwersji
  • Zapisujemy i publikujemy konfigurację

W większości przypadków wystarczą takie, podstawowe ustawienia. Jeżeli uznasz, że potrzebujesz ich zmodyfikować to zalecam ostrożność i robienie tego tylko w razie konieczności.

Call Now Button