fbpx

Blog

Jak wykluczyć aplikacje mobilne z miejsc docelowych kampanii Google Ads?

Google stale zmienia coś w sposobie kierowania reklam displayowych. Aktualnie mamy utrudnione wykluczenie wyświetlania reklam w aplikacjach mobilnych. Często nie chcemy, by nasze reklamy wyświetlały się w aplikacjach takich jak np. gry, w których łatwo o przypadkowe kliknięcia i marnowanie naszego budżetu. Szczególnie jest to istotne w modelu rozliczeniowym za kliknięcie (CPC). Google tłumaczy to…
Czytaj

Google Tag Manager – jak skonfigurować? Łączenie Ads i Analytics

Menedżer tagów Google pozwala na szybkie tworzenie i aktualizowanie tagów dodawanych do witryny. Tag jest to kod śledzenia bądź skrypt, który pozwala połączyć nasze konta Google ze stroną. Niewątpliwym atutem jest to, że "fizyczny" kod umieszczamy tylko raz, a wszelkie konfiguracje i rozszerzenia dodajemy bezpośrednio na platformie GTM. Ma to szczególne znaczenie przy współpracy z…
Czytaj

Konfiguracja remarketingu w Adwords – dodawanie tagu Google Ads

Klienci bardzo często pytają nas o możliwość konfiguracji kampanii remarketingowej. Co to jest i dlaczego to takie ważne? Dlaczego dobrze prowadzona kampania w Google Ads, bardzo często korzysta z dobrodziejstw jakie daje remarketing? O tym, jak i o samej konfiguracji remarketingu opowiem w niniejszym wpisie. Co to jest remarketing? Jak działa? Remarketing jest to jeden…
Czytaj

Wymagania i najpopularniejsze rozmiary reklam graficznych w Google Ads

Google posiada duże możliwości reklamowe. Żeby móc je w pełni wykorzystać warto się z nimi zapoznać. W tym wpisie omawiamy rodzaje reklam graficznych. Dowiedzmy się zatem jak jest. Wymagania techniczne: Obsługiwane formaty: GIF, JPG, PNG, HTML5 i AMP HTML. Reklamy można przesłać jako plik ZIP.Maksymalny rozmiar: 150 kb (w przypadku ZIP waga już po spakowaniu)…
Czytaj