Blog

Śledzenie kliknięcia jako konwersji w Google Ads (np. połączenie telefoniczne)

Na naszym blogu istnieje już wpis o tym jak skonfigurować śledzenie konwersji w formularzu, a teraz skupimy się na mierzeniu jakiegokolwiek kliknięcia, w cokolwiek na naszej stronie. Możemy to wykorzystać na wiele, rozmaitych sposób, ale skupimy się na pomiarze ilości kliknięć w numery telefonu. Numerów na stronie jest kilka w różnych miejscach, są różne od…
Czytaj

Tag łączący konwersje – koniecznie dodaj go w Google Tag Manager

Dodanie Tagu łączącego konwersje jest obecnie mocno zalecane przez Google dla wszystkich stron, na których mierzymy jakiekolwiek konwersje zrealizowane przez użytkowników po kliknięciu. Wpis powstał w czerwcu 2019 r. Tag łączący konwersje pomaga innym tagom mierzyć informacje o kliknięcie, które prowadzą do konwersji. Tag ten automatycznie wykrywa w adresach URL dane o kliknięciu reklamy i…
Czytaj

Konfiguracja śledzenia konwersji w formularzu, systemie rezerwacji lub po dokonaniu zakupu

Pomiar konwersji i konfiguracja mierzenia tego wskaźnika na platformie Google Ads to jedna z najistotniejszych kwestii w całej kampanii reklamowej. W tym wpisie skupimy się na dwóch sposobach jej konfiguracji w sytuacji, gdy pojawia się unikalny komunikat po konkretnym zdarzeniu. Dlaczego potrzebujemy Google Analytics i Google Tag Manager? W tym poradniku będę korzystał z konfiguracji…
Czytaj

Jak wykluczyć aplikacje mobilne z miejsc docelowych kampanii Google Ads?

Google stale zmienia coś w sposobie kierowania reklam displayowych. Aktualnie mamy utrudnione wykluczenie wyświetlania reklam w aplikacjach mobilnych. Często nie chcemy, by nasze reklamy wyświetlały się w aplikacjach takich jak np. gry, w których łatwo o przypadkowe kliknięcia i marnowanie naszego budżetu. Szczególnie jest to istotne w modelu rozliczeniowym za kliknięcie (CPC). Google tłumaczy to…
Czytaj

Call Now Button